dekortiv bildBild: AI-genererad skapad i Google Gemini

Lättlästa bokcirkeln

Har du svenska som andraspråk och vill träna språket?

Gillar du att prata med andra om böcker du läst? Då är lättlästa bokcirkeln kanske något för dig!

Här läser de och samtalar om böcker som är lite lättare att läsa. Både klassiker och nyare böcker.

Fika och gott sällskap ingår.

Ingen föranmälan.

Taggar: ,

Datum

24 nov 2025
Utgånget

Tid

16:00 - 17:00

Länk till eventet:

Läs mer

Plats

Sävjabiblioteket
Västgötaresan 133, 757 54 Uppsala
Webbplats
https://bibliotekuppsala.se/savjabiblioteket#/

Arrangör

Sävjabiblioteket
Telefon
018-7275292
E-post
savjabiblioteket@uppsala.se
Webbplats
https://bibliotekuppsala.se/savjabiblioteket#/

Skicka kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *