Böcker Läsa tillsammansFoto: Congerdesign via pixabay.com

Läsa tillsammans – på lätt svenska

För dig som har svenska som andraspråk. Läsa tillsammans är ett fint sätt att förbättra språkkunskaper och skapa gemenskap.

Man läser en kort text tillsammans och pratar.

Du behöver inte förbereda något.

Biblioteket bjuder på fika.

Ledare är Tove och Gunnel.

träffarna är på torsdagar klockan 14.00–14.45 i rummet Underlandet på Knivsta bibliotek.

Vårens datum: 15, 22, 29 januari och 5 februari. Paus i två veckor. 26 februari och 5, 12, 19 mars.

Kontakta oss om du har frågor: underlandet@knivsta.se

Datum

19 mar 2026
Utgånget

Tid

14:00 - 14:45

Länk till eventet:

Läs mer

Arrangör

Knivsta bibliotek
Telefon
018-34 72 30
E-post
knivstabibliotek@knivsta.se
Webbplats
https://www.knivstabibliotek.se/

Skicka kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *