Staplade böcker.Foto: Kimberly Farmer via Unsplash.

Läsa tillsammans – på lätt svenska

För dig som har svenska som andraspråk.
Det läses en kort text tillsammans och pratar.

Du behöver inte förbereda något.

Biblioteket bjuder på fika.

Ledare är Tove och Gunnel.

Träffarna sker på torsdagar klockan 14-14:45 i rummet Underlandet på Knivsta bibliotek.

Höstens datum: 4, 11, 18, 25 september och 2, 9, 16, 23 oktober och 6, 13, 20, 27 november.

Kontakta arrangören på: underlandet@knivsta.se.

Datum

27 nov 2025
Utgånget

Tid

14:00 - 14:45

Länk till eventet:

Läs mer

Arrangör

Knivsta bibliotek
Telefon
018-34 72 30
E-post
knivstabibliotek@knivsta.se
Webbplats
https://www.knivstabibliotek.se/

Skicka kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *