baby bebis bäbis småbarn sitter uppFoto: Dekorativ bild av Sandra Seitamaa via Unsplash

Barnrytmik på lätt svenska VT 2026

Lär dig lätt svenska med sång, rörelse och musik med barnrytmik! Kom till Knivsta biblioteket – släpp loss och dansa. 

Tillsammans med ditt/dina barn får du lära dig svenska sånger för barn 0-3 år. Ditt barn kommer att med hjälp av rörelser, musik lära sig svenska.

Även du som har svenska som modersmål får delta.

Träffarna leds av barnrytmikpedagog Charlotte Wihk.

Är du intresserad av fler småbarnsevent eller inte kan vänta tills februari 2026…? Varför inte gå på andra roliga barn-event och händelser genom att klicka här. Om du vill se vad mer som händer på Knivsta bibliotek kan du gå till deras kalander.

Datum och tid:
10 Februari 2026 klockan 10:00 – 10:45.
10 Mars 2026 klockan 14:00 – 14:45.
24 Mars 2026 klockan 10:00 – 10:45.

Barnrytmik på lätt svenska är finansierad av Länsstyrelsen i Uppsala län.

Datum

24 mar 2026
Utgånget

Tid

10:00 - 10:45

Länk till eventet:

Läs mer

Plats

Knivsta bibliotek - Underlandet
Centralvägen 18, 741 40 Knivsta

Arrangör

Knivsta bibliotek
Telefon
018-34 72 30
E-post
knivstabibliotek@knivsta.se
Webbplats
https://www.knivstabibliotek.se/

Andra arrangörer

Skicka kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *