Barnrytmik på lätt svenska BebisFoto: Dekorativ bild av Sandra Seitamaa via Unsplash

Barnrytmik på lätt svenska

Lär dig svenska med sång, rörelse och musik!

Den 21 oktober kl. 10:00 – 10:45 i Underlandet på Knivsta bibliotek.

Barnrytmik på lätt svenska är för dig som har ett annat modersmål än svenska.

Tillsammans med ditt/dina barn får du lära dig svenska sånger för barn 0-3 år.

Även du som har svenska som modersmål är välkommen.

Träffarna leds av barnrytmikpedagog Charlotte Wihk.

Det kostar ingenting att vara med.

Anmäl gärna att du kommer till: underlandet@knivsta.se eller 072-5005276

Datum

21 okt 2025
Utgånget

Tid

10:00 - 10:45

Länk till eventet:

Läs mer

Arrangör

Knivsta bibliotek
Telefon
018-34 72 30
E-post
knivstabibliotek@knivsta.se
Webbplats
https://www.knivstabibliotek.se/

Skicka kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *